Завдання: розробити айдентику для курсу лекцій і активностей, що покликані навчити активних людей створювати і керувати своїми культурними проєктами на місцях.
Курс лекцій проходив у п'яти містах України, тому ми запропонували форму, яка б нагадувала "печворкінг". З одного боку вони символізує міста, а з іншого - знання, людей, можливості.
Окрім повного логотипу, в студії розробили менші форми, які застосовувались для кожного міста окремо
Так також ну дуже багато різноманітних рекламних макетів. В деяких із них використовувались фрагменти відомих світових іллюстрацій
Компонували вертикально і горизонтально) розкриваючи можливості форм і кольорів і кожен раз це було круто і незвичайно
Окрім цього для проєкту була зроблена серія ілюстрацій, що символізувала основні асоціації із містами, іконки проєктів і активностей.