Проєкт ребрендингу "Благодійного фонду Богдана Гаврилишина"

Завдання: зробити ребрендинг логотипу "Благодійного фонду Богдана Гаврилишина".

Логотип поєднує в собі багато символів, але лейтмотивом стала українська вишиванка і вже наявний соняшник. В оновленому знаку Фонду ми об'єднали кілька символів, які асоціюються у кожного з нашою Україною: соняшник, писанка, вишиванка, різдвяна зірка, колосок пшениці. А також графічно вписали букву "Ф" (Фонд) по центру.

Логотип поєднує в собі багато символів, але лейтмотивом стала українська вишиванка і вже наявний соняшник. В оновленому знаку Фонду ми об'єднали кілька символів, які асоціюються у кожного з нашою Україною: соняшник, писанка, вишиванка, різдвяна зірка, колосок пшениці. А також графічно вписали букву "Ф" (Фонд) по центру.

Главная цель ребрендинга – работа над лаконичностью и текстовой частью логотипа. Теперь идентификация стала легче, поскольку количество цветов мы сократили к четырем, форму знака упростили, а название увеличили и скомпоновали горизонтально, что значительно упростило его считываемость.

Главная цель ребрендинга – работа над лаконичностью и текстовой частью логотипа. Теперь идентификация стала легче, поскольку количество цветов мы сократили к четырем, форму знака упростили, а название увеличили и скомпоновали горизонтально, что значительно упростило его считываемость.

Із окремих елементів логотипу можна легко відтворити етнічний орнамент.

Із окремих елементів логотипу можна легко відтворити етнічний орнамент.

Або як елемент фірмової візитівки.

Або як елемент фірмової візитівки.

Або в оформленні сувенірної продукції.

Або в оформленні сувенірної продукції.