Дизайн логотипу італійського бренду взуття

Завдання: розробити логотип нового італійського бренду ультрамодного взуття та аксесуарів, розрахованого на вільних, активних, забезпечених молодих людей.

Знак поєднує в собі букву "В" і пару взуття, на яку глядач дивиться від першої особи.

Знак поєднує в собі букву "В" і пару взуття, на яку глядач дивиться від першої особи.

У студії створили різноманітні варіації знаку для маркування фірмової продукції.

У студії створили різноманітні варіації знаку для маркування фірмової продукції.

На фірмовій лейбі вказано розмір у різних сітках і зображені жіночі балетки.

На фірмовій лейбі вказано розмір у різних сітках і зображені жіночі балетки.

Логотип може існувати як з написом, так і самостійно  Ми не обмежувалися жорсткими правилами і зробили брендування вільним.

Логотип може існувати як з написом, так і самостійно Ми не обмежувалися жорсткими правилами і зробили брендування вільним.

Фірмова коробка стримана, та не сувора.

Фірмова коробка стримана, та не сувора.