Розробка логотипу компанії-зернотрейдера

Завдання: розробити логотип компанії, що займається продажем зернових культур за кордон, в національних кольорах.

Знак поєднує в собі два образи: стрілки-напрямкsів, що пояснюють діяльність компанії, і колосок, що говорить про товар.

Знак поєднує в собі два образи: стрілки-напрямкsів, що пояснюють діяльність компанії, і колосок, що говорить про товар.

У студії розробили пропозиції з брендування фірмового транспорту.

У студії розробили пропозиції з брендування фірмового транспорту.

А також візитні картки двома мовами.

А також візитні картки двома мовами.

Тепер мішки із зерном "Wickrama" легко відрізнити під час перевантажень у різних портах світу.

Тепер мішки із зерном "Wickrama" легко відрізнити під час перевантажень у різних портах світу.